آنچه گذشت

آنچه بر ما میگذرد :) بدون شرح

آنچه گذشت

آنچه بر ما میگذرد :) بدون شرح

درباره بلاگ
آنچه گذشت

شما آنچه بر آنچه گذشت، گذشت را میخوانید ✋😄
افتخاریست بر من که مردمک چشمتان روی وب من است
آرزو میکنم خوب و خوشبخت و خرم و پولدار باشید
و از همه مهم تر وجودتان پر از انسانیت باشد
یاعلی

بایگانی
۱۸ فروردين ۹۹ ، ۱۶:۱۱

تپش های نامنظم پدر۵

با اینکه کم خوابیده بودم صبح پاشدم کل خونرو جمع کردمو یه نهار درست کردم (کتلت )

مامان بیمارستان بود گفت بابات امروز مرخص میشه

ساعت ۱۵ بابارو آورد خونه ، و یه دوش گرفت

یه سوپ خوشمزه براش درست کرده بودم و نوش جون کرد

پزشک بیمارستان گفت که از آنژیو و استندگذاری که قبلا برای قلبت انجام دادی(با ۳ تا رگ کاملا مسدود سکته کرده بود قبلا) ۱ رگ رو پزشکت باز نکرده بوده و همینجور مونده بود ، و اینکه قلبت ورم داره

حال داریم از این مطب به اون مطب زنگ میزنیم بلکه گوشیو بردارن

تشخیص حساسی در پیش داره : دکتر باید تشخیص بده با دارو ادامه بده یا عمل قلب باز انجام بده یا دوباره آنژیو و استندگذاری

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۱۸
آنچه گذشت

نظرات  (۵)

سلام دوست عزیزم

در سایت زیر می تونید راحت فایل ها و تصاویر خودتون رو اپلود و نگهداری کنید

 

https://98share.com/

پاسخ:
سلام ممنون

انشاءالله به زودی سالم و سلامت میشن

پاسخ:
خیلی ممنونم ازتون و همچنین از حضورتون
حال شما؟

ممنون

:)

پاسخ:
از آنجایی که ممنون در ایران به معنای خوب است پس خداراشکر :)

سلام خوب هستید؟

پاسخ:
سلام ، ممنون ، میگذره...:) 
شما خوبین؟
۰۴ تیر ۹۹ ، ۱۵:۲۴ سعید حیاتی

سلام

خوب هستید؟

دیگه پست نمیذارید؟

پاسخ:
سلام
مرسی سراغمو گرفتین 
میگذرونم
، قلمم خشکه :)
حرفی واسه گفتن ندارم ... :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">